0

Peti rođendan Flixbusa

Pre pet godina, inspirisani deregulacijom tržišta u autobusnom prevozu u Nemačkoj, prvi FlixBus krenuo je s ciljem pružanja zelene i pametne mobilnosti za svačiji džep kako bi “doživeli Evropu”. Do danas je preko 100 miliona putnika putovalo Evropom upravo FlixBusom, menjajući tako zastareli pogled na dugotrajna putovanja autobusima te podržavajući novi trend mobilnosti na tržištu.

 Započeli su 2013. U Bavarskoj sa svega tri autobusne linije, a danas imaju preko 250 hiljada dnevnih veza u 26 evropskih zemalja. FlixBus su osnovala trojica mladih prijatelja i preduzetnika u Nemačkoj, Jochen Engert, Daniel Krauss i André Schwämmlein, koji su imali viziju razvoja potpuno drugačijeg načina putovanja koji bi predstavljao kombinaciju tehnološkog start-upa, e-trgovine i tradicionalnog načina prevoza putnika. Temeljeno na toj viziji, razvijen je jedinstven poslovni model u kojem FlixBus upravlja tehnologijom, korisničkom službom, planiranjem mreže, marketingom i prodajom, dok su lokalni autobuski partneri odgovorni za dnevne operativne poslove i vožnje. U Hrvatsku je stigao u martu 2016. godine te uveo autobusnu industriju regije u doba digitalizacije.

Razna FlixBus istraživanja i statističke informacije u prethodnih pet godina omogućila su razumevanje želja i potreba putnika te individualna prilagodba proizvoda odnosno usluge. FlixBusom putuje preko 60% žena koje prvenstveno biraju zelene autobuse kao deo tzv. dijeljene ekonomije iz razloga sigurnosti, udobnosti i cenovne prihvatljivosti. 33% FlixBus putnika upravo su oni između 18 i 25 godina. FlixBus trenutno na globalnom nivou sarađuje sa 250 autobuskih partnera širo Evrope, od kojih su većina manja i srednja porodična preduzeća. Kroz ovu saradnju stvoreno je preko 7.000 radnih mesta (vozača) širom Evrope.

Izvor: transportmagazin.com

 

Leave a Reply

Be the First to Comment!

avatar
  Subscribe  
Notify of